Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy tworzą od 2009 roku dwie siedziby rejonu „Targówka” oraz „Bródna” zlokalizowane przy ul. Gościeradowskie 5 i ul. Toruńskiej 86. Siedziba przy ul. Gościeradowskiej 5 jest głównym budynkiem urzędowania dyrekcji zakładu.
Siedziba rejonu „Bródno” mieszcząca się przy ul. Toruńskiej 86, ze względu na otoczenie oraz warunki lokalowe jest miejscem o zwiększonej dostępności obsługi dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz obsługi najemców. Obie lokalizacje pełnią ważną rolę w realizacji celów statutowych oraz działania na rzecz mieszkańców oraz dzielnicy Targówek.
Nasze główne zadania:
- Gospodarowanie w granicach zwykłego zarządu lokalowym zasobem i powierzonym zasobem nieruchomości m.st. Warszawy.
- Podejmowanie działań na rzecz określenia sposobu zarządu nieruchomością wspólną, dokonania wyboru zarządu lub ustanowienia zarządcy przymusowego,
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez organy m.st. Warszawy, a w odniesieniu do spraw należących do zakresu działania Dzielnicy - powierzonych przez Zarząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
W szczególności zajmujemy się:
- najmem komunalnych lokali mieszkalnych, użytkowych itp. oraz dzierżawą gruntów w tym eksploatacją i zarządzaniem tym zasobem;
- zapewnieniem dostawy mediów, utrzymania porządku i czystości w budynkach i na terenach administrowanych.
- organizowaniem napraw, konserwacji, remontów i modernizacji;
- zawieraniem, dokonywaniem zmian i rozwiązywaniem umów najmu, dzierżawy lub użyczenia,
- naliczaniem opłat czynszowych i innych opłat związanych z używaniem lokali,
- ewidencjonowaniem nieruchomości i lokali,
- pełną obsługą użytkowników mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy,
- rozliczeniem przychodów i pożytków oraz wydatków na utrzymanie nieruchomości oraz inne czynności związane z administrowaniem nieruchomościami.
Nasze zadania wynikają ze Statutu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń